Lutfen biri deneyimini paylaşsın. Gec dollenme diyorlar 6+2 hamileyim. Geçen salı beta 3181 bu salı yani tam 1 haftada 8118 olmuş çok az yukselmis. Kalp atisi vs duyuldu ama beta niye böyle? Dr engelli olabilirndiyor moralim çok bozuk deneyimleyen yazabilir mi