Shnern Mercimekveannesiii acaba neresinde oturuyorsunuz buradan bir arkadaş sağolsun kargolucak ama uyumadiysaniz o kargolamaz alabilirdim
Mercimekveannesiii Shnern kargolandı mı canım bilgin var mı ? Elimde omega 3 takviyesi de var onu da verebilirim ben yutamadığım için kullanamadım. 12. haftadan sonra doktorun sana da yazacaktır onuda verebilirim
Shnern Canimoglummmm işte bende burada ikilemde kaldım ama elimde progestanda bulunsun istedim bir şey olursa hemen onunda içerim diye . Evet proluton da haftada bir vuruluyoruk . İlk hamileliktee haftada bir vurundum doğuma kadardı faydasını gördüm
seyma-coskun-35 Shnern o iğneyi doktorun nasıl vurvurdu sana benim akıntım şiddetli ağrım oluyo diyorum normal birşey olmaz diyolar bana kafayı yicem sen ne dedinde vurdular sana o iğneyi söyle lütfen
kelebegimm07 _haziran 9 mu.. cnm biz progestani 100tlye yakın alıyoruz neden öyle ki. Ama bizim sigortamiz da yok