Son 99 gün kalmış bile evdeki minikle ne çabuk geçti 6buçuk ay onuda anlamadım. Hazırlık yaptınızmı önümüz ramazan malum hiç bişey olmaz şimdi 1 ay. Bizim ablamız var 2 bçk yaşında ikinci kızımızda aynı ayda doğcağı için kıyafet eksiğimiz yok busefer çok fazla şükür. Arabası beşiği falan herşey hazır. Hastane çıkışı alırım bi tek bide değişik bişeyler bulursam okdr. Bez şampuan harici hazıra konuyo ikinci hemcinsler 😍 Yatak almayı düşünüyorum. Montesseri kullanan anneler varmı memnunmu acaba onu merak ediyorum🤗 hepimize hayırlı doğumlar evlatlar versin Rabbim 🙋♀️🥰