mujdezengin nasıl doğru yazmışsınız herkes doktordan daha doktor. Doktorlar kendilerini riske atacak şeyi niye yapıp başını belaya soksun yaptıkları ve yapmadıkları tüm işlemlerden sorumlular ama bunu düşünmüyor insanlar. Yapsalar vay neden yaptı yapmasalar vay senin doktorun bunu neden yapmadı diye yargılıyorlar birbirlerinin doktorlarını ağlanacak halimize gülüyoruz okuyup😊