mjora canım şöyle anlataym daha bugün doktora gittim göbeğimi görünce şok oldu birde ben yapayım dedi tam göbeğin altına vurdu ayakta iken. Egimli hızlı bir şekilde. Bende oturarak göbek deliğinin 3parmak sağ sol olmak üzere vuruyorum yavaşça çünkü yakiyor ondada morariyor. Daha bugün olmaması lazım dedi ve kendi yaptığı yer kıpkırmızı oldu bana yanlış yapıyorsunuz dedi ama kendide mi yanlış yaptı anlamadım çok tedirginim ya gitmiyorsa ya olmuyorsa bebeğime bişey olursa diye çok korkuyorum vücudum hassas ondanmi ki diyorum yada göbeğim yağlı ondanmi acaba diyorum açanlar yiyor beni