Burcuisikkk 22 haftalik hamileyim . Ruyamda bebegmi gordum kucucktu daha emziriyodum sütüm tasiyodu ama o kadar guzeldi ki bakmaya kiyamiyodum yaa.😔😔😔😔
Lamelif Burcuisikkk bende görmüştüm hamileliğimün ilk haftalarında ama kızdı bebeğim ancak erkekmiş doktor öyle diyor 😃
DenizSever Bende çok güzel bir bebek görmüştüm rüyamda okadar güzel bir bebrktiki hala unutamıyorum yüzünü meğersem hamileymişim bilmiyordum rabime şükürler 🙏🏻olsun ki şuan büyüyoruz 22+5 olduk
birminikannesi Bende doktora kontrole gtmisim cinsiyet icin erkek dedi direk doguma aldi insanlarda diyo ki son aya kadar cinsiyetini gstermicek 😆😆
BegmkbraKansiz Annemde bana rüyasına pembe yelek örmüş giydirmiş gördü kızın olacak dşyor bana 😊😊 inşallah kızım olur inşallah
delettdmom66 Kucagım da erkek bebek görmüstm ogün hamile oldugumu ogrendm 😍 cinsiyeti henüz bilmiyorum
Askveannesi Bende dun gordum kizlar mavismavis bana bakiyodu 7. Haftaya girdik biz daha cok heyecanliyim