Meriyemm https://resimyukle.io/r/xx9RLUXaYs adetime 3 gün var bu testi az önce yaptım c çizgisi böyle dağıldı ve yanında gölge gibi bir çizgi daha var test bozuk mu böyle bişey yaşayan var mı? yakınlaştırıp bakarsanız net belli oluyor. Bu arada idrarı 3 damla damlattım
Susamtanem2 Meriyemm adet gecikmeden test yapmayın en iyisi adetten. 1 hafta sonra yapılması testi tekrarlayin
Aynur77 Meriyemm canim c cizgisi dagilmis test bozuk tekrarla bence t cizgisi sanki c cizgisinde duruyor
Meriyemm Susamtanem2 3 gün var daha yarın memlekete gidecez o yüzden yapayım belki çıkar dedim. Adetim gelmezse inşallah tekrarlarım testi
Susamtanem2 Meriyemm Siz test alın yanınıza giderken orda alamazsınız belki hakkınızda hayırlısı olsun
Ravzamuhammed İkinci çizgi yok ama tek çizgi dağılmış gibi bi kaç gün sonra bidaha yap olmazsa inşallah pozitif çıkar hayrlsyla
Meriyemm Ravzamuhammed evet işte dağıldı şuan daha net belli oluyor bitişiğinde bir çizgi daha var ilk defa böyle bişey gördüm