Mayisbali Kızlar 33 haftalık hamileyim bugün beni bir ağrı mı desem sızı mı desem saniyelik yoklayıp geçiyor sancı uzun mu sürer yoksa böyle bir şey mi ? Nst için doktorum haftaya yani 34. haftada gel dedi .
Sarenin_annesiii Mayisbali aynı haftadayiz ara ara benimde oluyo hafif adet sancıları gibi ayriyeten bende özel bölgemde ve üst bacaklarımın iç kısımlarında çok ağrı acı oluyo sanki bi yere vurmuşum gibi bi acı sizde de oluyo mu bu tarz acaba
Mayisbali Balbocegi_ çok mu şiddetli bir şey bazıları nst de var iste hissetmedim falan diyor ya nasıl anlayacağım onu haftaya gidecektim nstye ama bilmiyorum gitsem mi simdi
zeynepylmz Mayisbali nst de yüksek sancılarım çıktı hissetmedim ama doktorum doğum başlayınca olacak sancıyı hissetmemen mümkün değil dedi eve gönderdi
Mayisbali Sarenin_annesiii benim şimdiye kadar ağrım olmadı sadece dizim ağrıyor ama normalde de düzleşme var dizimde ondan ağrıyor . Bugün ilk defa böyle sancı dediğim şey oldu anlayamadım . Rahmimde falan Ağrı yoktu şimdiye kadar .
Mayisbali zeynepylmz anladım canım bu haftaların genel özelliğidir inşallahh gerçekten doğum yaklaştıkça böyle oldukça ben korkuyorum 😦
Sarenin_annesiii Mayisbali benimde yoktu sadece kuyruk sokumumda oluyordu ama iki gündür tarif ettiğim şekilde oluyo çok zorlamaya başladı beni geçer insaAllah
Balbocegi_ Mayisbali artik agri yalanci agrilar olmasi normal ben37.1 im ve simdi yuruyemedim bildigin vajina arasindaydi ve itttirdi kafasini seninde yavastan sinyal vermesi normal kiloda aliyor malum
Balbocegi_ Mayisbali merka etme canim ikincide daha bir deneyimli oluyorsun normal geliyor allah sagsalim kucagina ilkini almayi nasip etsin ins