Kızlar 39+5 olucam yarın pazartesi kontrolüm vardı bebegin kilosu 3750 olmuş birde iki kez nst yapıldı bebek çok oynamadı diye doktor suni sancı ile doğumu başlatıcaktı ikinci nst iyi gelmeseydi. Yarın yine kontrolüm var sizce doktor teklif ederse suni ile doğumu başlatmalı mıyım? Ne nişanım geldi ne de açılmam var geçen haftaki kontrolüme göre ama ara ara yalancı sancim oluyor. Birde bebeğin boynuna bir sıra kordon dolanmış bunları düşününce çok stres oluyorum beklemektende korkuyorum. Daha fazla kilo alır normal doğum olmaz diye. Siz ne önerirsiniz?