butterfly_ Kızlar yeni doğan bebek için neler almalıyız kıyafet olarak nelerden kaç adet kaç ay almalıyız zıbın vs tecrübeli olanlar yazabilir mi ?
xelifgulxx butterfly_ ben bir tane 10 lu 2 tane 5 Li hastane çıkışı aldım 3 4 tanede alt üst takım almıştım 2 tulum çorap eldiven şapka alın zıbını bol almanızı tavsiye ederim ama 03 ay 3.6 ay olarak alın kilo gelişimi nasıl olacağı belli olmaz