Aşırı derecede kabızlık ve gaz problemi yaşıyorum kızlar. Şuan doğum sancısı başlasa gaz sancısından ayırt edemem heralde o kadar vahim durum. Denediğim meyve sebze kalmadı 😭 benzer şikayeti olanlar ya da faydasını gördüğünüz önerebileceğiz bir şey var mı? Lavman kullanmak bu süreçte tehlike oluşturur mu?