İlk oğlumda da öğrendiğim gibi bıraktım. Bunda da öğrendiğim gibi bıraktım. Benim serüvenim emzirme bitince başlıyor😂 Karnınızdaki bebeğin de sizin kadar yaşama hakkı olduğunu ve eğer söz hakkı olsaydı size temiz hava istiyorum diyeceğini düşünebilirsiniz. Çünkü bebeğiniz kalp atışı başladığı andan itibaren hakları olan bir insan. Ben açıkçası bebeğime daha doğmadan sigaraya bağımlı hale getirmeye hakkım olmadığını düşünüyorum. Az önce yazmıştım. Hamile olduğumu öğrenir öğrenmez bırakıyorum ve emzirme bitince başlıyorum. Ayrıca oğlum 5 yaşında bir kere bile sigara içtiğimi görmedi. Ebeveynlerinden biri olarak beni örnek alıp sigara, alkol, uyuşturucu gibi şeylere başlamasını istemiyorum.