Bengisuu Oscapar 4000 0,4 kullanan var mı sigortalı ve raporlu fiyatı ne kadar normal fiyat 258 yazıyor
Merveee34 Bengisuu rapor çıkardığın zaman o kadar para ödemezsin canım ben en son 5 kutuya 5 lira verdim .raporunda venöz yetmezlik yazıyor mu ?
Seda344 Bengisuu bende kullanıyorum. Henüz raporumu çıkartmadı doktorum ama sigorta karşılıyor. Sağlık ocağına yazdırıyorum. Her alışımda 15₺ falan ödeme yapıyorum