2015seis Merhaba alttan baskı ve bebek kilosundan dolayi doktorum pazartesi yatış yapacak akciger geliştirici yapariz sonra doguma alırız dedi sorum şu 36 haftalik doğum yapan var mi aranizda saglikli dogdu mu küveze alindi mi kilosu suan 2200
ozlmcnky 2015seis 2200 çok muymuş ki? Sadece o yüzden mi başlatıyor doktor doğumunuuzu. Ben de 36+3te kontrole gittim bebek 2750 gram ama doktor normal dedi
Hemsireanne1 2015seis benimde alttan baskım var kilosu 3150 ama bana öyle bişey demedi dün alttan muayene oldum kahverengi lekelenmem oldu dünden beri kasılmalarım var artık baya zorlanıyorum z🙄
2015seis Hemsireanne1 canm.benim.zaten en basindan beri riskli gebeligim vardi 38 i görmeyi planliyorduk ama doktor 36 dan bile ümitli degilim dedi pazartesi belli olacak yatis ve igneden sonra dogum olur buyuk ihtimal
Hemsireanne1 Melikesvm Melikesvm 36 haftalık geçen hafta gittiğimde 3400 dedi bu hafta gittim 3150 dedi cihazlarda bazen farklılıklar olabiliyormuş hep bebeğim iki hafta önden gidiyordu dün haftasıyla uyumlu 36 37 dedi valla bende anlamadım
Melikesvm Hemsireanne1 maslalah allah kucagınıza almayı nasıp etsın🥰 bebek cıkana kadar kılosu bellı olmuor ya bebek dogunca şişlik felan oluormus ya bebekte oyuzdn
gizemozdemir1990 2015seis anladigim kadariyla bebek artik anne karninda kilo almadigi icin doguma aliyorlar. Yorum yapanlar tam tersi anlamis ama boyle oldugunu duymustum. Disarda daha iyi besleniyormus bebek. Benim de kilosu az bende boyle olur diye korkuyorum. Hayirli dogumlar simdiden.
2015seis gizemozdemir1990 aynen canim kilo alamiyor diye bide cok baski yapiyor 2 gün yaticam evde pazartesi olacak insallah tek korkum zayif olacagi icin
Glsmmm88 2015seis 35 haftalık doğum yaptım ciğer geliştirici vurulamadan bebiş geldi o yüzden 10 gün kuvezde kaldı ama sen iğnelerini olduktan sonra doğum olacaksa sorun olmsz
Hemsireanne1 Melikesvm amin sizede ibşallah hayırlısıyla sağ Salim kucaklarımıza alalım bebeklerimizi ❤️ Cihazlar falan fark edebiliyormuş bazen
gamzelinaz 2015seis Baska bir Dr ye daha gitme imkanınız var mı görüş almak için. Bebeklerin haftası haftasına uymuyor çunku. Belki siz de biraz daha yemenize dikkat ederseniz bebek kilo alımını hızlandıracak. Alttan baskı demişsiniz. Tehlikeli boyutta mı
2015seis gamzelinaz canm bakti alttan ama evet baski uyguluyor dedi bide baska doktora asla gitmem çünkü kac doktora gittiysem 23 haftalikk3n sivi azligindan dolayi sonlandirmam gerektigini soyledi hayatimizi suan ki doktora borcluyum ve doktorumdan cok memnunum ona cok güveniyorum
2015seis Arkadaslar durumu yanlis anlattim bebek kilo alamiyor 3 haftadir ayni kiloda hemen hemen o yuzden
Hemsireanne1 2015seis anladım canım sağ Salim bebeğini kucağına al inşallah herşey çok güzel olur ikiniz için ❤️❤️🌸