Beren05 Yurtdışından geldiği için pek güvendiğim bir meyve değil zaten glikoz şekeri vs içerdiği hep söyleniyor. Ama doğumum yaklaştığı için de yemem lazım. Sizce en güvenilir olanı hangisi? Nerden bulunur? Nelere dikkat edilmeli?