busragole merhaba kızlar 8+5 hamileyim iki farklı doktor da bana cinsiyet tahmininde bulunup erkek dedi. ben başından beri kız hissediyorum ısrarla 😁 bu kadar erken nasıl tahmin ediyorlar gelişiminden mi? aynı durumu yaşayan var mı aranızda? yanılma oldu mu? [url=https://hizliresim.com/h6AluS][img]https://i.hizliresim.com/h6AluS.jpg[/img][/url]
Ravzamuhammed busragole çok erken ama attığınız resmde yanlş görmüyosm bacak arası görünüyo erkeğe benziyo
busragole Ravzamuhammed ama bacak arasındaki şey cinsel organı olamaz ki çok küçük değil mi bunun için 🤔
busragole Umudum06 sanırım kafasını falan ölçüyorlar bende anlayamadım tam doktorlardan biri %99 erkek dedi hatta 🤷🏻♀️
busragole sağlıklı olsun yeter tabi ama ben hep anneler hissedebilir diye düşünmüştüm 🤷🏻♀️ ilk hamileliğim eğer doktorlar haklı çıkarsa demek ki tüm anneler hissedemiyormuş diycem 🥴😁
Ravzamuhammed busragole oladabilir olmayadabilir tabiki ben benzettim ama yine en doğru sonuç ilerleyen zamnlrda belli olur
Ravzamuhammed busragole yani cinsel organ 12 hafta itibari ile oluşmaya başlıyor. Nasl böyle erken söylediler peki size
busragole valla bu ücretli tahmin isi de masallah yeni çıktı 😂 bu site de @Gulsen4224 nin hakkini kimse ödeyemez kadin tek tek herkese cevap yaziyor bedavadan 😊
Kubab1244 Bozkayasahra  [url=https://hizliresim.com/tXVhyi][img]https://i.hizliresim.com/tXVhyi.jpg[/img][/url] canım bana da bakar mısn
busragole Ravzamuhammed bende anlayamadım o yüzden açtım acaba gelişme hızı mı? kız bebekler daha geç gelişir derler ya bende bilemiyorum neye dayanarak insallah ben haklı çıkarm 😇
Smyydmr busragole bi de bu çıktı. Tahmin yapmak için msj atıyolar sonra tahminim %100 deyip para istiyorlar. Şaka gbi bi de 25 tlye söylerim diyorlar. 25 tlye yemek söyler paşa paşa yer sabrederim ohhh miss. Herkes para koparma derdinde. Sakın kanmayın böyle şeylere.