Merhaba anneler eşim tp1 şeker hastası ailede yok askerdeyken meydana geliyor 10 -11 senedirde var genelde 300-400 olurdu hep bugun sabah 500 dü yarım saat önce 600 e kadar çıktı doktorumuzla konuştuk düşmesini bekleyin dedi yarım saat sonra düşmezse acile gidin dedi var mı ailesinde olan bu şekilde varsa siz nasıl düşürüyorsunuz ??