gulsahalp İlk gebeliğim o yüzden ne alacağımı bilmiyorum yenidoğan ürünleri bi hafta giydiriliyor sanırım 🤷🏼♀️😁 yardımcı olun anneler 😊⭐️🙏🏻
MihricanA gulsahalp 1 hafta kimler giydirdi merak ediyorum😂 Yenidoğanları 1 ay giydirdim ben sonra 0-3 aya geçtim
Muratnannesi gulsahalp üzerine doğar doğmaz tam olsun bol olmadın diyorsan yenidoğan (50cm 3kg) yazanlardan 2 3 tane alabilirsin. 5 6 tane 0 3 ay al çünkü yenidoğan olanı 4 5 kez anca giyiyor
Cicilibicili gulsahalp 2-3 tane tulum yenidoğan gerisi hm 1-2 beden diğer markalarda da 0-3 beden almıştım
Yaagmurr MihricanA ben anca 10 gün falan giydirebildim sonra 3 ay almak zorunda kaldım yani 0 aldığım herşey boşa gitti ayırdım kenara 🤦🏻♀️
gulsahalp Yaagmurr bundan korkuyorum 🥺 yani hevesle aldığım şeyler giydiremediğim de üzülürüm 💕 bi iki ay daha büyük elbiselere bakayım 🥰
MihricanA Yaagmurr Bakmadan aldığım 2.5 kg olan tulumu hiç giydiremedum oğlum 3.300 doğdu zaten ölçüleri yaziyor çoğu kiyafette zamanla öğreniliyor artik ona göre alıyorum
huzur- Ben ilkinde hemen büyüyor diyenlere uyduğum için sıkıntı yaşamıştım hemen büyüyorlar ama çok sık kirleniyor sürekli değiştirmek zorunda kalıyorsun az olunca yıkama kurutma derken yetişmiyor
Yaagmurr MihricanA doğru diyosun canım bizde 55 günlük olduk kıyafet işini yeni oturtabildim anca benimde oğlum 3600 doğdu şuan 6200 o yüzden yani önceki aldığım şeyleri giydirmedim pek
MihricanA Yaagmurr Çoğunu giydirdim sadece fazla küçük aldıklarım olmuş 1 tulum 1 4′lü takım giydiremedim gerisini giydirdim simdi boyuna göre alıyorum daha rahat oluyor