Kayasemiinn merhabalar benim de 5+5′te aynı durum oldu kırmızı değildi kahverengiydi. Acile gittim orada nöbetçi bir kadın doğumcu baktı bebek kese iyi tedbir amaçlı iğne serum ve ilaç verelim dedi zaten bir daha ilk gördüğüm kadar asla gelmedi ama 2 gün sonra 6+0′da kendi doktoruma da gittim tedbir amaçlı orada da kese iyi durumdaydı bebek gelişiyordu ama rahimde kese dışında bir kanama alanı gördü doktorum leke de oradan geliyor büyük ihtimalle dedi tekrar bir iğne verdi ilaca devam et ve evde istirahat et dedi yani çözümü olan bir şey ama mutlaka uzmana danışmak gerek