Cgdmgl Hayırlı akşamlar arkadaşlar.Bir kaç gündür iç çamaşırımda sanki altıma kaçırmış gibi ıslaklık var.Bugün daha fazla gördüm.Alta kaçırma mümkün değil öyle bişey olsa hissedilir.Anlam veremedim.13. ve 14. haftalarda bunu yaşayan var mı?
Sita3434 Cgdmgl 13.hafta bende aynı şikayet ile gittim resmen su gibi ıslaklık geliyordu doktorum alttan muayene etti idrar yolu tahlili istedi idrarım temiz cıktı ama akıntın çok vajinal enfeksiyon olabilir dedi fitil verdi mutlaka git sende
ikincimucizemmmm Cgdmgl var canım benimde olıyordu şuan 16. Haftamdayıö doktorum akıntının normal olduğunu söyledi çünkü renksiz şeffaf akıntı hala devam ediyor rengi farklı ise doktoruna bilgi ver cnm
busra-mom Cgdmgl aynı sorun bende de vardı ama doktorum normal olduğunu bı sıkıntı çıkarmayacagini söyledi
Sita3434 Cgdmgl benim de aynı su gibiydi canım ben de sormustum herkes normal demişti burda ama doktorum fitil verdi zaten 2 tane hemen biter fitilde korkulacak bir şey yok
ikincimucizemmmm Cgdmgl çok oluyor canım doktorum ilerleyen zamanlarda dahada artar dedi o yüzden ben rahatım ama sende doktorundan bilgi al