Flower3 merhaba evet bugün öğlen hastane çıkışım oldu. Ben gerçekten çok memnun kaldım. Hastane icin 3500 TL ödeme yaptım. Cumartesi günü de geri kalan kısmı Bülent beye nakit olarak ödeyeceğim. Bugün talep etmedi … sabah geldi pansuman etti ve taburcu işlemlerini başlattı… hastane çantası icin kesinlikle önerebilicegim bol depend ve kesinlikle göğüs ucu kremi alınmalı. Göğüs ucu kremini almadım ve şu anda göğüslerim yara oldu keşke önceden tedbir amaçlı alsaydım… 1× 10 lu hastane cıkışı ve 1x Beşli hastane cıkışı yetti.. 10 adet bez koymuştum yeterli… emzik ve biberon koymuştum hiç kullanmadan geri getirdim… 3 pijama kesinlikle alınmalı odalar çok sicak olduğu icin ben çok terledim … sormak istediğiniz sorular varsa seve seve cevaplarım ama şikayet edebilicegim birşey olmadı bu 2 günde … cumartesi günü de işitme testi icin çağırdılar o da pakete dahil