40+2 bugün Nişanim geldi açılma ve su gelmedi eve geldim iki gunde de dogum olabilir bir haftada da dedi en gec sali günü 41.hafta oluyor o güne kadar sanci olmazsa suni sanciyla doguma alcaklar, bu durumu yasayan var mi neler yaptınız, nişan ne kadar sürede geldi