Hlyaaaa grip gibi atlattım hamilelikte biraz zorladı tabi. ’amaa geceleri ateş baş ağrısı öksürük krizi bunlar oldu ara ara hafifte olsa. Eklem ağrısı bugün son günüm hala var. Tat koku kaybım var. Bunlar zamanla düzeliyormuş. Bol su içtim. 5 litre su yarıya iniyordu bi günde. Limonlu çorba, tarhana çorbası, elmalı ıhlamur, ballı limonlu ılık su içtim özellikle.yemeklerde mutlaka salata vardı yada sarımsaklı yoğurt. Tansiyon sorunu yaşadığım için turşu, turşu suyu yiyip içemedim. Birde sirke kokusu midemi çok bulandırdığı için suya koyup onu içiyorlardı onuda yapmadım. C vitamini suda eriyen tablet almıştık ama doktorum kivide daha çok c vitamini var meyve ye dedi. Sabahları c vitamini ecoprin mutlaka devit3 bide balık yağı içtim bebek için. Ağrım olduğunda parol aldım. Akşamlarıda kivi muz portakal yedim. İnşallah sizde çabuk atlatırsınız sormak istediğiniz bişey olursa ayrıca çekinmeyin. Çok geçmiş olsun