Oykubrkn Roses ben her zaman normal doğumdan yanayım keşke öyle bir imkanım olsaydı normal doğum olamadım sütüm hemen gelmedi diye ağlıyordum kaç gündür. Ama bebek için en doğrusu neyse o olsun dedim. Bebeği ilk sen görmek istersen spinal olabilir ama ben bel ağrısı çok yaşayan biri olduğumdan onu riske alamadım canım. Allahım kolay doğum nasip etsin inşallah😍
Haticeee Oykubrkn Oykubrkn Suyunuz kaç ml olduğunda karar verildi doğuma? Benim suyum 22 den beri az çok şükür 35 e kadar geldik 37 için sağ salim kavuşmak için dua ediyorum bende 🙏🏻 Üç güne bir kontrole gidiyorum ölçüm yapıyor doktorum size kaç demişti? Birde hareketlerinde azalma olmadı mı suyu azalınca hissetmedniz mi
Oykubrkn aycay1 Aminnn çok teşekkür ederim canım Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah kendim bile geri dönüp okudukça ağlama geliyor tekrar yaşıyorum o anları
Haticeee Suyunuz kaç ml olduğunda karar verildi doğuma? Benim suyum 22 den beri az çok şükür 35 e kadar geldik 37 için sağ salim kavuşmak için dua ediyorum bende 🙏🏻 Üç güne bir kontrole gidiyorum ölçüm yapıyor doktorum size kaç demişti?
Oykubrkn Haticeee hareketlerinde azalma yerine aksine çok sert tekmeler olmaya başladı resmen takır tukur ses geliyordu benimde 3 güne bir kontrollerim vardı nstye bağlanıyordum canım ne sancı ne açılmam yoktu özelde yalandan hemen doğuma alırlar devlet hastanesinde incelerler diye özeldeki doktoruma gitmedim açıkcası ki keşke ilk özeldekine gitseydim devlette psikolojimi alt üst ettiler muayene oluyorum acil doğuma alıyoruz seni suyu 5cm diyorlar yatış yapılıyor dolu serumlar kan almalar kollarım ellerim delik deşik nstler alttan muayeneler kabus yaşattılar resmen sabah gelen doktor çocuk 1 buçuk hafta geriden geliyor diyor akşamki doktor suyun yeterli ultrasonda bakılırken çocuk suyu yutmuş olmalı şu an 12cm deniyor taburcu ediyor bu böyle 4-5 gün sürdü bi ara bebeğin nabzı 210 oldu onu sakinleştirmeye çalıştılar psikolojim tamamen bitti ve en son taburcu yapan doktor da bayramdan sonra çarşamba günü muayeneye gel dedi bebek sıkıntıda su yok kalp atışı yüksek dedim hareket kontrolü yapmaya devam saat başı dedi eve her gönderdiklerinde uyku uyumadan elim gözüm karnımdaydı zaten bunu bir kere daha yaşamak istemedim taburcu değil doğum istiyorum artık hadi ben uyurken bebeğin kalbinde sıkıntı olsa dedim öyle ‘bir anda’ anne karnında ölmüyor bebekler dedi içimden sayıştıra sayıştıra Ordan çıkar çıkmaz özeldeki doktora gittim milim milim aynı suları o da söyledi sağda şu kadar solda bu kadar diye ve 2 gün daha götürür bu su fakat garantisi yok keşke bugün için doğum yapsaydım diyebilirsin normal yapamayız dedi ve doğumu başlattı çok şükür.
Oykubrkn Haticeee canım yazarken kaç defa elimden tlfnu bırakıyorum süt sorunu yaşıyoruz bu aralar kusura bakma bir türlü cevabı bitiremedim şimdi yazınca gördüm bu mesajını 🙈
ElifAltatlak Ellaa spinal olmanı tavsiye ederim bundada sancın oluyor olmuyor değil ama en güzeli. Bebeğini hemen görüp kokluyorsun o an ki en güzel duygu o tatmanı tavsiye ederim
Ellaa ElifAltatlak malesef bnde oyle dusunuyorum Iki uc gun hastanede yattim sezaryen bolumunde ama cok korktum Dogum yapacagim hastanede umarim spinal mevcuttur Cunku cikan tum hastalar genel olmus
ElifAltatlak Ellaa bel ağrısı filende olmadı ayrıca. Kişiden kişiye çok farkediyor kendi doktorun kendin olacaksın kendini koyverme yeter herşey güzel olur inş sağ Salim bebeğini kucağına alırsın
Haticeee Oykubrkn anladım canım teşekkür ederim yazdığın için .. bana da hareketlerini takip et diyor doktor gelişiminde prpblem yok çok şükür üç güne bir nst ye gidiyorum işte ama suyu bitmiş ya da bebeğe yetmeyecek kadar az olsa bebek hareket etmez dedi doktor bana benimkide çok sert hareket ediyo dediğin gibi canım yanıyo artık hareket edince içim rahatlıyodu ondan da korktum şimdi😏😏
Oykubrkn Haticeee rica ederim canım benim. Başka doktora da görünmeni tavsiye ederim bebeğin gelişiminde Allahtan gerilik yokmuş doktordan doktora o kadar çok fark ediyor ki Devlet hastanesinde araştırma olduğu için sanırım beni çok yıprattılar bugün doğusaydı 38+0 olurdu kuzum hayırlısı inşallah sende sağlıcakla alırsın kucağına korkma ama başka doktora git lütfen.❤️
Haticeee Oykubrkn canım geçen hafta aynı hastanede başka bi doktora daha gittim ultrosonu daha güzel ve kendi doktoruma göre daha tecrübeli bi doktordu ben hiç bişey söylemedim suyu az dicek mi diye bekledim söylemedi eşim sordu suyu nasıl diye suyu iyi dedi ne zaman gelelim dedik iki hafta sonra dedi kendi doktorum üç güne bir nst ve kontrol yapıyor dün yine gittim geçen haftaya göre azalmış dedi yine nst iyi çıktı bilmiyorum napıcam ya dua ediyorum sadece sağlıkla kavuşuruz inşallah🙏🏻 Hareketlerini takip diyor sürekli öyle sana dendiği gibi saat başı demedi her yemekten sonra en az üç hareket dedi benimki maşaşlah fazlasıyla ediyo şu iki gündür artık canımı atıyo öyle güçlü vuruyo içim rahatlıyodu hareket ettiğinde çünkü hangi doktorun makalesinde okuduysam su yeterli değilse bebek hareket etmez yazıyo kendi doktorumda öyle söyledi ama sen böyle söyleyince korktum hareketleri iyi olmasına rağmen suyu bitmeye yakın olabiliyo demekki ☹️