MM0106 Kızlar bi arkadaşım 32. Haftada kontrole gitmiş bugün bebek hiç gelişmemiş 1.5 hafta geriden geliyormuş boyu hiç uzamamış eğer ayın 22sine kadar gelismezse sezaryana alaçam demiş doktoru böyle bisey duyan veya başına gelen oldu mu? Nasıl bi süreç izlendi ?
zmrtcskn MM0106 arkadaşımın bebeği de öyleydi doğum etti birden gelişti çocuk bazen iyi kan gitmiyor ve anne karnında yeterince kilo alamıyor böyle durumlar da erken doğum daha sağlıklı oluyor doktorlar takibini iyi değerlendirmeli
MucizeAnnesii MM0106 bazen bebekler anne karnında beslenmeyi reddediyprmış öyle birşey olmuş olabilir .
Sterre Evet arkadaşımın kızı öyleydi. Sonradan da gelişimi karnında durdu, aldılar bebeği. Şimdi 5 yaşında, yapı itibariyle minyon, zayıf bir kız ama sağlıklı, hiç bir şey olmadı