Seda344 Kızlar bu iğneyi hızlı yavaş farketmiyor. İnsulin değil bu. Kan sulandırıcı. Birde Damada denk gelirse daha çok morarır. Morarmaması için sadece 3 dakka kadar iğne sonrası hemen baskı yapın yeterli
Sed22-09 Merveee34 aslında hızlı yapınca canın daha çok acıyor canım dediğim gibi iğneyi yan tutma direk dik şekilde vur