20 haftada kalpte parlaklık görülmüştü doktor ilerki günlerde geçer dedi ben çok üzüldüm için rahat etmesi istiyorsan fetal ekoya görün dedi göründüm çok şükür bişey çıkmadı ama halla aklımda aklıma geldiğinde üzülüyorum 27 haftada kontrolüm vardı gitim çok şükür her şey güzeldi gelişimi kilosu sorun olsa görüldü degil mi