Sevgili anneler. Lütfen yardım eder misiniz? İlk hamileliğim ve doğuma 2 ay kaldı. Alışverişe başladım lakin kafam karıştı, işin içinden çıkamadım. 0-3 aylık yazan kıyafetler gözüme çok küçük görünüyor. Gerçekten 3 aylıkken onları giyebilecek mi? 0-3 mü 3-6 mı alayım? Neyi kaç tane alayım, kaç ay arası alayım? Şaşırdım kaldım. Rica etsem tecrübeli olanlar yardımcı olabilir mi