Kızlar merhaba ev tipi anakucağı alacağız ama eşim titreşimli alalım bebeğin gazının çıkmasına yardımcı olur diyor .. ben ise titreşimsiz normal bi anakucağı alalım belki istemeyecek çocuk durmayacak içinde diye düşünüyorum sizin fikirleriniz neler?
Ben Elele Baby markasının şuan indirimde 160₺ olan anakucağını beğendim .
eşim ise ebebekte satılan bondigo marka titreşimli olanı alalım diyor onun fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 255₺ civarı birşey.
siz ne öneriyorsunuz?