bsra1919 Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı. Doktor bebeğin kilosu fazla dedi.Şekeri azaltmamı söyledi 31. Hafta da olup kaç kilo bebişleriniz şuan ?
maviscik77 bsra1919 benim de 31 haftadayız 2 kilo olmuş bana şekeri azalt demedi de dikkat et normal doğumun olursa sana da bana da zor olur dedi
Yagmur0707 30+1 de doktora gitmiştik 1370 di kız bebeğimiz olacak benim ki de küçük mü anlamadım😒 doktorumuz çok sağlıklı dedi ama şimdi kilolara bakıyorum da 😢
Melikesvm Yagmur0707 kılosu düşük ama onemlı olan saglıgı bosver saglıgı ıyıyse bebek doğumcada zaten kılo alır ❤️
bsra1919 Yagmur0707 maşallah canı sağ olsun sağlıklı olsun da 🤲🏻 İnsan fazla olunca da takıyor az olunca da 😣
Yagmur0707 İnşallah 🙏 çok teşekkür ederim canım hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah biraz minyon bi kız 👧🏻 sanırım🥺