Meltemcs Selam kızlar 2 aydır olmayan mide bulantılarım 20. Haftamda tekrar basladı. Hiç birsey yiyemiyorum yesemde cıkartıyorum. Var mı bu dönemde bunları yasayanlar?
melikeyldrm_54 Meltemcs ben 7. Aya kadar yaşadım cnm onzyd kullan doktoruna sorup çok rahatlatiyo ve kusturmuyo
Meltemcs melikeyldrm_54 mide yanmalarım icin gaviscon vermişti ama bu dediğinide bir sorayım canım cok sağol
melikeyldrm_54 Buketttttt ben bağımlı olmuştum ona psikolojik olarak içmezsem yine kuscam diye. Atlattım Allah’a şükür şimdi 35 haftalığım