150_gelartik 36+2 yiz oğlumla. Aynısını yapıyor seninki gibi solda toplanıyor. Hem de 1-2 kere değil gün içinde baya oluyor ama düzeliyor hemen elimle biraz dokununca. Sadece çişimi getiriyor bu olay canım acımıyor. Nst de de hiç sancım çıkmadı bu Zamana kadar