dugmeninannesiii Senel6767 oda yapmadığım için bana en rahatı ve kullanışlısı anne yanı geldi oyüzden anne yanı tercih ettim canım
Dilekcnkn Senel6767 Kapılardan zor geçsede park beşikleri sevdim ben uzun süre kullanabildim 3 yıla yakın yani ama şu an sepet alacağım sonra odasına geçecek allah nasip ederse ☺️
metehaninannesiii Senel6767 park yatak daha iyi ileriki zaman da kaldirir katlar kenara koyarsin taşıması çok kolay ve oyun parki olarak da kullanabilir