dugmeninannesiii peki ihaleye sunulan para öyle havaya gidiyor .cebinden artık çıkmış oluyor senin dimi ?
Boşa giden para gibi düşünebilir miyim?
Öte yandan ihaleyle aldığın işletme kaç yıl sende oluyor
Acemiysek yapamayacagimizz bişey mi altından kalkılır bişey mi acaba ☺️yardımcı olabilir misin sorularima