Sbrygl1 Hahahahhha ya çok güldüm 😂❤️🙏🏻 Karnında hareketlerini demek istemiştim güzel açıklama oldu 😂😂
Aslihn 🤣🤣 yaaa daha minicik ama 10 haftalik . Ama vucutta olan degisimlerde "var bende bi haller hadi hayirlisi" diye hissettirdi :D
Fevkalbeser 18. Haftada sanki içimde bir kelebek hareketleniyor gibi oldu ilk başta gazdır diye pek önemsemedim ama sonradan anladımki bebeğimin hareketiymiş ☺️
Esraumit Ben 15.haftama girdim 1 haftada onden gidiyoruz ama ben bu kav gundur farklı boyle içimde atan bişey hissedyrm gunde bikaç kez ve iki uc gundur oluyor acaba tekmemi?