Kızlar ilk gebeliğim tecrübesizim neye göre ne alınması neyden ne kadar alınması gerekli ne ihtiyac değil bilmiyorum tecrübeli annelerden fikir istiyorum örneğin;
0-3 ay 10 zıbın 3-6 ay 10 alt üst takım yanda pijama 3-4 battaniye 5 haftane çıkışı ..vs toplam neyden ne kadar almam gerek listerinizi benimle paylaşır fikir verirseniz sevinirim 🌸doğumum eylül ayına geliyor Bebeğe kısa kol mu uzun kol mu tercih etmeliyim ..