Hande-- Bugün 39+1 deyim.Karnim çok gergin ve bebeğim kafasını aşağıya çok baskı yapıyor ilk defa böyle hissediyorum daha önceden baskı oluyodu ama devamlı değildi acaba doğum belirtisi olabilir mi
Kvsraykt Hande-- kanala girmeye başlamış olabilir düzenli kontrole gidiyorsanız söyler doktor sancı şeklinde gelip giden tarzda bir ağrı baskı varsa dakika tutun bu sürede squat hareketi yapın sıcak duş alın belinize su tutun yürüyün bol bol
Hande-- hapnoo Kafasını kanala biraz sokmustuda doktor tamamen girerse zaten doğum başlamıs olur dedi