buseazizoglu çok beğendiğim bı isimdir adıyla yasasin saglikla gelsin minik benimde oğlum olucak Allah’ın izniyle 27 haftalık olduk ismine de bektaş Altay diye karar verdik Bektaşi eşim istedi koydu kayinbabamin adı diye bende kirmadim eşimi ve Altay ismini de ben koydum rabbim onu bize bağışlasın sağlıkla sihatle gelsin evlatlarimiz 🥰🥰🥰