Ayle2- Merhaba! Kızlar ben 16 haftalık hamileyim vajinamda bıçak saplanması tarzında ağrı oluşuyor benimle aynı durumu yaşayan var mı acaba
damlali Ayle2- enfeksiyon olabilir benim enfeksiyonum var aynısı oluyor canım fitil kullanımdan iyi gelşyor
Naz_01 Ayle2- o haftalarda benimde olmuştu progestan vurdurduktan sonra geçti . Çok rahatsız ediyorsa doktorunuza danışın