Canbayseyda Kızçeler aranızda hamileyken mor şampuan kullanan var mı ? Çok kararsız kaldım kullansam mı kullanmasam mı bi sıkıntı olur mu acaba
Sinem12345 Canbayseyda ben kullanıyorum cok da etkili bisey degil o ya bebeğe zarar vereceğini düşünmüyorum zaten 5 dk duruyor 2 haftada 1 falan uyguladığımdan
Annelog Canbayseyda 26 haftalık hamileyim Bende boyatma gibi bir durum olmadığı için mor Şampuan kullanyrm cok şükür bi zararını görmedim 3 dk falan kalıyor haftada bir yapyrm
Canbayseyda deryakadri Maria9 Sinem12345 içinde açıcı olduğundan şüphe ettim ama bi sıkıntı olmuyorsa kullanırım teşekkür ederim bilgi için 😂
Maria9 Normal şampuandan farkı yok 27 haftalığım hala kullanıyorum hiçbir zararını da görmedim boya yerine geçen bir şey değil o açıdan endişe ettiyseniz eğer gönül rahatlığıyla kullanın