Acemianne12 Zelihauzn sürekli ölç anlarsın zaten normalde ne kadar olduğunu ben sürekli ölçüyorum 9 6 çıkıyor demekki normal tansiyonum bu dedim
Kvsraykt Zelihauzn dün yüksek çıktı 14 8 bugün 12 6 çıktı hemşire gebeler için 12 bile yüksek dedi her gün bakılması gerektiğini söyledi