Aysdgrmnci merhaba dün gittiğimde kontrole. Bende konuştum . Neden gidiyorlar doktorlar burdan dedim. Mesut beyin olayını zaten coğu kişi yazmış burda. Hastalardan para aldığı için. 3 yıl once olan doktorlarından hepsinin kendi özel yerlerini açıp gittiler dedi. Doğrudur. Cunku , mehmet alicik , diler , meryem hepsi özel yer açtı. Petek balkanlıda öZel yer açtı sanırım. Şuanki orda duran doktorlarından gitme sebebini . Doğum ücretlerinin uygun olduğunu . Şuan kampanyada olduğu için . Doktorların az para aldığını söylediler. Bu yuzden gitmek isteyen varmış🤷🏻♀️
bende sizler gibi stresliyim. Haftaya kontrolüm var hayırlısı bakalım. İlk hamileleğimde aynı şeyi yaşadım. Allahtan hayırlısı .