dugmeninannesiii Masada yemek yerken bile zorlanmaya başladım artık göbüşüm engel oluyor☺️ Sizlerde durum ney kızlar
Ldy dugmeninannesiii çok fenayım Adım atmakta zorlanıyorum neden böyle oldu anlamadım ilk gebeliğinde hiç böyle değildi bir karnım çıktı ki kendimi götüremiyorum artık
Bedis94- dugmeninannesiii bende öyleyim masadan uzakta yiyorum üstüne yemek dökenlere kıl olurdum şimdi temiz tişörtle zor geziyorum😂
Bsmlh dugmeninannesiii 34 hafta bende aynı bel agrısı cok agırlastım 2 adım atsam öne cekıyorum sanki😁 uykular oyle denememek oyle elhamdulillah bu günüme cok bekledim allahım herkese yaşatsın🤲🤲
Ozge890 dugmeninannesiii 28 haftwligim göbusum kucucuk heralde böyle gider bidaha fazla büyümez buyur miki
dugmeninannesiii Bedis94- ay bence canım ya göbekten eğilemiyorum 😃 ne yesem tişörtümde var benimde 😆
merveylmz Bedis94- yukardan bakınca ayaklarımı görmeyeli uzun zaman oldu penguen gibi yürümekte cabası ✌️😅
dugmeninannesiii Bsmlh çok şükür tabiki bu günlerimize rabbim isteyen herkese nasip etsin en kısa zamanda 🙏
Bedis94- merveylmz doğurduktan sonra bebeğin hareketlerini ve penguen gibi yürümeyi özlicem. Eşimde bu hallerimi sevdi benim😂
dugmeninannesiii Ozge890 vallahi canım benimde 28 e kadar küçücüktü sonra anlamadım bi anda büyüdük 😀
SevdaSezer Benim göbeğim çok çıkmadı ama eltim tezgahın önünde durunca musluğa yetişemiyordu. Bi bardak yıkasa göbeği sırılsıklam oluyordu🙈
Nurcan54 dugmeninannesiii en çokta ağrılar zorluyor özellikle gece sancılarım çok 33+5 im bende sizde böyle durum söz konusu mu
dugmeninannesiii Nurcan54 çok şükür gece rahat yatıyorum ağrım olmuyor sağa sola dönmekte zorlamıyorum sadece ama sabah uyanınca tabanlarım ağrıyor ellerim şişmiş uyuşmuş oluyor malesef
ExcitedMom Nurcan54 31 haftalığım yürümek yatakta donmek arabayla gezmek bile ölüm oldu kımıldadıkça karın içim acıyor ve agrıyor