Öğleden sonra Pazar’a gittim sıkıştım lavaboya girdim iç çamaşırımda kahve rengi leke vardı sonra eşimle hastaneye gittim doktorum ultrasonda bişey görmedi bebeğin kalp atışı da var çok şükür ama hiç bir şey yapmadan geri yolladı hastaneden döndük şimdi pembe kanamam var belimde çok ağrı var dayanamıyorum pedin dolunca tekrar gel dedi ne yapmam gerekiyor bilmiyorum plasenta san dolayıda değilmiş ben çok korkuyorum inşallah bişey olmaz