Merve550654 aysimaninannesi58 benimde aynı degerdeydi 10 haftalık olana kadra kese görülmedi bende kafama çok dert etmiştim ama şimdi 30.haftaligiz oğlumla skntı yapma cnm
Asafimmm aysimaninannesi58 bazen öyle oluyor canım ben ilk gittim kalp atısını bile duydum 1 hafta sonra gititgimde bebek görünmüyor dedi sanırım gaz falan vardı içimde bilmiyorum vajinal olarak baktı göründü
sweetmom aysimaninannesi58 merhaba benim beta hcg 1050 çıkmıştı ama kesem görünmedi. İki gün sonra vajinal ultrason ile kesemiz görünmüştü. Ayrıca vajinal ultrason yapmayı doktor doğru buluyorsa bence yaptırmamanız için bir sebep yok. Tabiki kendi tercihiniz ama korkmayın diye belirtmek istedim. Gebelikte alttan muayene önerilmiyor vajinal ultrason değil☺️
aysimaninannesi58 Ftmgl1 ben istemedim doktor bu değere göre kese görülmeliydi dedi iki gün sonra tekrar gideceğim 😟
Ftmgl1 aysimaninannesi58 vajinal bakılsa görünürdü ama karından daha geç görünüyor canım stres yapma görünecektir kesen inşallah ☺️
Husn-izan aysimaninannesi58 keşke alttan muayene isteseydin değerin güzel haftanda güzel çok minik olduğu için görünmeyebilir 🤷🏻♀️ Kontrollerini aksatma insaallah görünüz bian önce
emineuygurr aysimaninannesi58 vajinal yolla bakılırsa görünür. Benim 8.haftaya kadar karnımdan görülmedi.
Selensahin aysimaninannesi58 hiç üzülme benim betam 2682 çıkmasına rağmen kese görülmemişti bazı doktorların ultrason kalitesi de kötü olabiliyor canını sıkma görünür ❤️
Kayabebekk Canim benim betam 2337 iken bile kesem okadar miniktiki bos gebelik dis gebelik vs bir suru sey dendi iki hafta bekledim gittigimde kesemde kalp atisimda vardi simdi 30 haftalik olduk sukur cok aglamistim zamaninda
Ozgeyk07_ aysimaninannesi58 benimde 7. Haftam gaz sorunumdan dolayı karnımdan gözükmüyor vajinal ultrasonla bakıyor doktorum ama benimde lekelenmem var bebeğe dair birşey göremedi dün pazarteis girdaba gideceğim iğne ve ilaç verdi. Rabbim kucağımızı boş bırakmasın hem güzel hem de çok stresli bi duygu. Geç döllenmeydi umarım geç oluşumdur pazartesi görür ve kalbini duyarız 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Betfer aysimaninannesi58 cnm ben geçen hafta salı verdim 137 çıktı. Perşembe verdim 347 çıktı . Doktor haftaya cuma gel dedi acaba gözükürmmü
Mumeray aysimaninannesi58 3 ay önce 5 haftalıkken kese vardı 7 haftalık kalp atışı duymaya gittiğimizde kese kaybolmultu ama doktorum riske atmadı kan değerlerime baktı ayrıntılı ultroson istedi hepsi sağlıksız gebeliğe işaretti kürtaj oldum. Ama senin daha küçük en az 2000 de kese görünüyor ve kan değerlerine bakıyor doktor güzel istedikleri gibi ilerlerse sorun olmuyor korkma bnce bi dahaki gittiğinde kesin görünür inşallah 🥰😍🤲🏻