Nur2308 18+5 haftalık hamileyim sol kasık ve karın agrım var sizce normal mi orta cok sidetli 1 agrı degil ama rahatsız edici tuaf bi agri bilgisi olan
Asli61 Benimde sanci gibi agriyodu 14haftaligim doktorum bebek sol taraftatie oraya baski yapiyordur demisti sizinde oyle olabilir