Ssema1 Deli gibi kaşınıyor sağı solu altı üstü heryeri acil bilen biseyler söylesin kasimaktan kanatcam 😔
Mom080 Ssema1 nemlendirici krem sürün isterseniz benimde kasindiginda bakıyorum kurumuş oluyor sürünce rahatlıyorum
Beyzan Ssema1 kaşıntı kurumuş ve çatlayacak demek sakin kaşıma bol nemlendirici sur Aloe Vera gibi ferahlatıcı şeyler sürebilirsin
Omerhatice Ssema1 nemli tut canim krem sür krem olmasa bile su sür ama hep nemli ıslak tür canim benimde aynı bide kanıyor büyümüş biraz 7. Aydayiz lansinoh aldım bugün ona baslicam nasipse oglumdayken o fayda etmişti inşallah simdide fayda eder gene 🤗
Ssema1 Omerhatice napicam bilmiyorum delircem kaşıntısından Bepanthol da işe yaramadı zaten çok büyüdü daha nereye büyücek 95 oldu nerdeyse 😔
Omerhatice Ssema1 benmde büyüdü canm ondan çok kaşınıyor zaten bak o lansinoh kremi kesinlikle tavsiye ederim çevremde alıp memnun kalmauan görmedim denemelisin 🤗
milena11 Ssema1 kaşıma kaşımaaa😅 yoksa çatlar patlar. Canım memelerim çatladılar🙈 Duş alabilirsin buzla ovabilirsin nemlendirici sürebilirsin. Dua edebilirsimn lütfen kaşınmayın diye😅
Ssema1 milena11 🤣🤣🙏🙏🙏 ettim.. doktora sorcam ama çok utanıyorum erkek ya. Nasıl söylesem diye düşünüyorum 🤣
Yaseminarazz Ssema1 çatlayacak olabilir banada olmuştu sonuç olarak çatladı bol bol nemlendirmek gerek
byzza16 Ssema1 ayy aynı sorun bendede var ne kremler sürdüm nemlendirici lierac falan hiçbiri fayda etmiyor sütyeni çıkardigim zaman biraz rahatlıyor taktigim an yine felaket bir kasinti :((