EsrSvm minikcivcivim Oyy maşallah ne güzel gün gün çıkmış 🥰 Çok teşekkür ederim canım benim.Yarın yapıcam bakalım.İnşaallah bende bu şekilde görürüm ❤️🤲🏻
minikcivcivim EsrSvm ilk olanı hiç görünmüyor değil mi ama canim sen iğne olalı kaç gün olacak canim ? Ve pko var mı ?
EsrSvm minikcivcivim Sağ tarafta PCO vardı kuzum ama sol taraftan hep yumurtluyordum.Yine sol tarafta 2 yumurtam olmuş zaten.Bu tedavinin faydası olur mu bilmiyorum onun için.Yarın iğnenin 12. Günü bakalım ☺️
minikcivcivim EsrSvm ınşallah olur canim ❤ stres yapma hiç 🙏🙏 bana da yaz olur mu bende merak ediyorum 🙈🙏 duphastonun çok etkisi oluyor ama hem tutunmada, hemde düşük tehdidine karşı iyi ki vermiş doktorun canim🙏
minikcivcivim EsrSvm benimde öyleydi canim sadece solda yumurtama görüyordum hep 🙏Olur inşallah canim ❤❤ stres yapma cidden bu çok önemli