Gunel99 Kızlar sütünüz gelsın dıye önceden bısey yapdınızmı doğumdan 1 2 hafta önce mesela çay falan ıcenınız oldumu?
zezeyyy Gunel99 ben bol bol kayısı hoşafı içtim su içemiyordum pek sütüm hemen gelmişti şimdi yine öyle yapacağım
SutlacimiYedimmiBen Gunel99 oglum sarilik olunca eczaneden humana caylari gaz icinde rezene çayı almistim ama yarilamadan icmeyi kestim
Gull_94 Gunel99 hıcbısey yapmadım ben uzerıne de hıc dusunmedm acıkcası sut olurmu gelırmı geldıkı dıye ,dogum yaptm kucagıma verdıler kızımı dırekt emzırdım o sırada gordum sut geldıgını benxe en buyuk etken stres yapmamak bu konuda ,gerısı bol sıvı tuketmek bazı anneler sut daha cok artsın dıye rezene cayı veya sut arttırıcı cay ıcıyo etkısını gorenler olmus
efelettin Hayır yapmadım. Emzirme işi sabır işi. Bol su içiyordum. Tabi çaylar, maltanalar ekstrasıydı ama bol su ve dinlenme çok işi yarıyor. Bide sabırla emzirme pes etmemek 😍
Umay05 Gunel99 hiçbirşey yapmadım, doğum sonrası eme eme getirdi kızım eve çıkınca da incir, sarı leblebi, taze soğan, tahin helvası, üzüm kompostosu,sütlaç,sütlü prinçli bir çorba içtim sütümü çok arttırdı😅
ikincimucizemmmm Gunel99 doğumdan sonra hemen sütün gelir canım ben birşey içmedim doğum yaptım odama gittim sütüm gelmişti mucizevi birşey
Sterre Ben şunu gördüm kendi deneyimimde, sütünüzün olduğuna güvenirseniz ve bebeğiniz kilo alıyorsa yenilen içilen boş. 4 ay yalnız hiç bir şeye yetişemeden resmen aç yaşadım. Sadece içtiğim suydu. Olmasaydı benim sütüm olmazdı. Ki zaten yiyeceğin ve içeceğin psikolojik olarak etki ettiği kanıtlanmış bir şey. Yani süt arttırmıyorlar. Sadece annenin kendine güvenini sağlıyorlar.
mayamca Ben de bugün bir emzirme danışmaniyla tanıştım. Goguslerimde hassasiyet var. Kadın dokundu, süt geliyor mu diye baktı. Gelmedi süt. Kanalların tıkalı senin doğum sonrası zorlanirsin bir de göğüs uclarin hiç yok dedi. Moralim çok bozuldu. Şimdi süt yoksa bile doğumdan sonra da mı olmaz ki? Hassasiyet olduğu için emzirememekten çok korkuyorum ben de 😔
Bnselz mayamca bunu bir emzirme danısmanı mı söyledi. Yok öyle birsey . Doğumdan sonra siz bol bol emzirir sağım yaparsanız gelir sıcak suyla bez yapıp göğüslerinizi sararsanız sütte gelir.kimse sizin moralinizi bosuna bozmus
mayamca Bnselz İlk çocuk olduğu için hiç tecrübem yok. Annem de zamanında böyle bir şey yaşamış. Kimseyle de konuşamadim bu meseleyi. İnsan kendini eksik hissetmek istemiyor. Ama yorumunuz için teşekkür ederim. Sıcak su-bezi de denerim doğumdan sonra ☺️
Bnselz mayamca ayrıca herkesin sütü gelmesi zorunda değil. Mamayla beslenene neslinin cocuklarıyız coğumuz. Sıkıntı yapmayın. Yeterli sağlıklı olsunlar bizlerde sağlıklı olalım🙏🏻😊