4 aylıkken kendi doktorum yoktu diye başka doktora göründüm cinsiyeti kız dedi kesin ve emin konuştu . Bugün 5 aylık oldum ve kendi doktoruma muane oldum cinsiyeti ne diye sordum net birsey diyemem henüz belli değil dedi . Sizde aynısını yaşadınız mı ?